MARKETING
Rozhodli jste se prorazit s vašimi produkty na zahraniční trhy? Chcete se účastnit zahraničních výstav a veletrhů? Program Marketing podporuje náklady spojené s účastní na zahraničních veletrzích. Kontaktujte nás pro podrobné informace o podmínkách čerpání podpory a termínech pro podávání žádostí.
PODPOROVANÉ AKTIVITY
- usnadnění vstupu malým a středním podnikům na zahraniční trhy prostřednictvím jejich individuálních účastí na zahraničních výstavách a veletrzích
- služby související s účastí na zahraničních výstavách a veletrzích (doprava exponátů, stánku a jeho vybavení na veletrh a zpět, marketingové propagační materiály)
Podporovány nejsou účasti na konferencích, sympóziích či jiných akcích, jejichž hlavním účelem není výstavní či veletržní funkce.
ZPŮSOBILÉ VÝDAJE
- pronájem,
zřízení a provoz stánku:
- grafický návrh stánku
- výkresová dokumentace stánku
- pronájem výstavní plochy
- připojení k inženýrským sítím (voda, odpad, plyn, elektroinstalace, osvětlení, vzduchotechnika, požární bezpečnost)
- připojení k internetu
- pronájem stánku a nezbytně nutného zařízení k jeho chodu (nábytek, promítací plátno, počítač, kuchyňské vybavení), vč. grafického zařízení stánku
- montáž, instalace vystavovaných exponátů, demontáž
- povinné poplatky spojené s účastí na příslušné výstavě nebo veletrhu stanovené jejich organizátorem a služby spojené s provozem stánku
- parkovné, vstupenky (online vouchery), vystavovatelské průkazy, povinné pojištění (musí být fakturované spolu s výstavní plochou, registračním poplatkem nebo pronájmem stánku přímo od organizátora výstavy)
- doprava vystavovaných exponátů, stánku a jeho vybavení vč. balného a manipulace, zajišťovaná externím dodavatelem
- marketingové
propagační materiály pro účely veletrhů a výstav, zajišťované externím
dodavatelem (včetně grafických návrhů, překladů do cizích jazyků a tisku):
- propagační materiály v tištěné formě (letáky, prospekty, brožury, katalogy, produktové listy atp.)
- propagační materiály v elektronické formě (CD/DVD/flashdisk prezentace)
- inzeráty v zahraničním tisku ve formě pozvánky na veletrh
MÍRA A VÝŠE PODPORY
- dotace je vypočtena jako 50 % ze způsobilých výdajů, v minimální výši 200 tis. Kč, v maximální výši 4 mil. Kč
ŽADATEL
malý či střední podnik, který:
- má zapsány skutečné majitele dle §4 odst. 4 zákona č. 253/2008 Sb. do evidence skutečných majitelů rejstříkového soudu
- plní povinnosti dle č. 563/1991 Sb., zákona o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, zejména povinnost zveřejnit účetní závěrku v příslušném rejstříku (za splnění povinnosti se považuje, pokud bylo před podáním žádosti učiněno podání do Obchodního rejstříku)
- nemá ve vlastnické struktuře vlastníky registrované v daňových rájích
- je registrován jako poplatník daně z příjmu po dobu 2 let v některém z členských států EU
- nemá neuhrazené finanční závazky (nevypořádané nedoplatky) vůči vybraným institucím a svým zaměstnancům
PODMÍNKY PROGRAMU
- projekt musí být realizován na území ČR mimo území hl. města Prahy
- projekt nesmí být zahájen před datem podání žádosti o podporu
- finanční zdraví žadatele vyjádřené zjednodušeným ekonomickým hodnocením nesmí být nižší než 5 bodů
- na jeden projekt je možné realizovat maximálně 10 účastí na výstavách a veletrzích
- závazný ukazatel projektu (musí být splněn k datu ukončení projektu): počet účastí na výstavách a veletrzích