Program MARKETING podpoří váš vstup na zahraniční trhy
Chtěli byste expandovat na zahraniční trhy? Pomůže vám účast na zahraničních výstavách a veletrzích, která nyní může být finančně podpořena díky programu MARKETING.
Nelehká doba během covidu, která těmto akcím příliš nepřála, se zdá být za námi, a tak je tento oblíbený program, který pomůže financovat náklady spojené s účastí na zahraničních veletrzích, opět aktuální.
Žadatel
- Žadatelem mohou být málé a střední podniky.
Na co lze získat dotaci
- pronájem, zřízení a provoz stánku (grafický návrh, výkresová dokumentace, pronájem výstavní plochy, stánku a nutného zařízení, připojení k inženýrským sítím a internetu, montáž, instalace exponátů, demontáž
- povinné poplatky, parkovné, vstupenky, online vouchery, vystavovatelské průkazy, povinné pojištění
- doprava vystavovaných exponátů, stánku a jeho vybavení
- marketingové propagační materiály pro účely veletrhů a výstav (letáky, prospekty, brožury, katalogy, CD/DVD/flashdisk prezentace, inzeráty v zahraničním tisku ve formě pozvánky na veletrh)
Výše dotace
- Výše dotace se pohybuje v rozmezí 200 tis. – 2 450 tis. Kč. Maximální míra dotace je 50 % ze způsobilých výdajů.
Příklady podporovaných aktivit
- Program usnadní vstup malých a středních podniků na zahraniční trhy prostřednictvím jejich individuálních účastí na zahraničních výstavách a veletrzích.
- Financovány mohou být různorodé služby související s účastí na těchto akcích (doprava exponátů, stánku a jeho vybavení na veletrh a zpět, marketingové propagační materiály).
- Podporovány nejsou účasti na konferencích, sympóziích či jiných akcích, jejichž hlavním účelem není výstavní či veletržní funkce.
Sledujte nás, ať vám neuniknou podrobné informace o podmínkách čerpání podpory a termíny pro podání žádosti, a nebo si s námi již nyní sjednejte nezávaznou konzultaci, během které probereme detaily vašeho záměru.